Monday, August 16, 2010

akhirnye...

dua minggu dirumah along yang sangat membosankan...
hari-hari kerja aku.
1.makan
2.makan
3.makan

hahaha makan jela kerja aku, abis along masak sedap2 sape suruh! 
boring gile, nak keluar rumah pun tak boleh, overprotected sangat masing2!
huh booosann!

ahhhh akhirnya dapat kerja jugak..
dekat jb! haha 
mule2 keje nak beli kete dulu, waah mengada tanak kereta ayah..
then nak beli baju somel2, nak shoppng sakan..
waaah belum ape2 lagi dah nak macam2 nih....
yeaahh i want it!!


p.s: terima kasih kepada semua pihak yang mensupport diriku semasa daku tidak bekerja ini. ucapan khas terima kasih ditujukan buat abang selam, dan along..hehe promise pas dapat gaji saya belanja semua okeh! 

then kepada encik raksasa (: terima kasih banyak bagi sokongan moral dan kebendaan kepada saya. tidak terbalas jasa encik selama ini. sekian wasalam..

dari saya raksasa pink yang somel (:

No comments: