Tuesday, November 2, 2010

cancel?

date: lupa suda.
day: weekday.
time: pagi yang hening (sunyi je sbb bos xde, bdk opis sume lyn fb.haha)

tibe2 ada sign chat masuk..
owh...my bff msg me

bff: awk...saya tak jadi bertunang..
me: hah? 
      why? 
      ada masalah ke? 
      what's going on?
bff: tak jadi bertunang.. 
      awak tak payah beli tiket flight lagi taw..
me: laaaa yeke?
       knp?
      awak ok x ni?
      awak sabar heh...
      saya sayang awak..
      lebiuuuuu
      kenapa?
      tak nak cerita ke?
      ok2..
      nanti pape msg heh..
     lebiuuuuu
     jangan susah2 hati tau...
bff: lebiu 2..
      saya tak jadi bertunang
      tapi terus kawin je tahun depan..
me: aishh..
      suspen je...
      huwaaa 
      nape cepat sangat?
      huwaaa saya sedih..
bff: kami jauh, susah nak ulang alik dua tiga kali. jadi plan nak kawin je terus.
me: yala kan..
       saya sedih...
bff: nanti kita sambung heh, saya ada kerja cket ni..
me: saya sedih.. daaa
bff: takpe, jangan risau. saya masih macam dulu jugak walaupun dah kahwin nanti..
me: ok....

...END...

PdotS: nampak sangat ai ni kepoh, belum orang bagitau sampai abis ai dah wat konklusi sendiri. tapi she yang salah keyh..lambat sangat reply msg. 10km/jam, slow! haha orang jugak yang salah.. ai tetap nak menang!

2 comments:

AtieAbid said...

puty pun kawen teros la..x payah tunang2..hehhe

tudung viral said...

kak T...hehe lmbt lg la, tunggguuuu ya