Monday, October 11, 2010

cerita hari isnin (:

hari ini saya rasa

1.sangat bertuah sebab ada dia tempat saya luahkan perasaan marah saya walaupun dia just jawab "k, ermm.." no respond! bertambah sakit ati ada lah!tapi xpe, dia sanggup dengar saya membebel berjam2 lama nya tanpa jemu.


2.bos saya tak datang hari ni, (esk off coz kerja banyak!) jadi hari ini saya nak berehat je..saya tidak makan gaji buta okeh!

3.saya ada kawan2 yang sayang saya. saya tidak bayar mereka untuk sayang saya. haha!

4.saya ada abang yang sangat sporting!

5.kakak saya janji nak bank in duit untuk saya (bukan duit raya) 

6.bos saya tegur saya wat salah tadi masa conversation dalam phone, tapi saya gelak je, then dia pun gelak jugak! muahahaha selamba tak saya?



nota kaki:kebolehan semulajadi: tidak akan berhenti bercakap apabila berjumpa dengan encik raksasa..

sekian.

No comments: