Monday, October 4, 2010

to do list

emm.. akhir tahun ni saya msti capai target yang saya nk..
okeh, my to do list this is

1. nak beli SWIFT kaler puteh.tapi macam TIDAK kowt, haha my mr.naga dah naik marah sampi tanak layan saya bercakap lagi..last-last dia cuma cakap " suka hati awak la"..haha ayat biasa kalau marahkan saya.. hoho.. yala kan mesti dia pikir, banyak lagi komitmen yang kami nak pikul kalau dah dirikan rumahtangga, eceh...skema gile ayat.. haha lambat lagi kowt... ngeeee

2. nak DSLR..abang selam, please la beli...saje-saje abang pergi singapore 2, belikan la buah tangan yang tidak seberapa ini utuk adik kesayangan mu ini..hehe bodek punya baik kalau nak mintak barang..haha!! 

3.  buat roadshow ke KeyEL and seluruh malaysia.haha artis nye!! nak bersuti dengan tenang dan tenteram bersama demm fren yang dah lama gila mendiamkan diri dengan life and work masing-masing.haha damn rindu dekat gelagat gila-gila korang...mesti pergi somewhere dengan korang sebab shop tidak berapa lama lagi akan menjadi hak milik orang..ouh please kawan-kawan, tolong lah spend time untuk kawan mu ini yang rindukan kamu...plezz, i'm begging uolls..

nota kaki: to be update soon..

No comments: