Friday, October 8, 2010

kita sama..

kita sama...dari dulu lagi apa yang saya suka awak akan suka dan apa yang tidak saya suka akan awak tak suka jugak...kita baik sangat dulu.. semua cerita suka dan duka awak kongsi dengan saya... sampaikan mak dan ayah awak ada masalah pun awak ceritakan dekat saya.. saya dan awak bagaikan tidak boleh dipisahkan..tapi saya silap, awak banyak berubah selepas jumpa "dia" saya banyak makan hati selepas dia muncul, bukan saya sukakan awak tapi awak buat saya tak wujud lagi selepas dia ada.. saya bukan cemburukan awak ada someone special, saya pun ada, tapi sejak awak ada dia semua aktiviti awak dengan dia.. kalau awak keluar dengan saya je, mesti dia akan marah dan korang akan bergaduh..emm saya tak suka la.. sejak tu saya jauh hati dengan awak, tak kisah la saya tak keluar pun dengan awak tapi asalkan awak bahagia,, saya doakan dari jauh... gud bai, awak (angeline jolie)

No comments: