Friday, October 22, 2010

karma

friday: 22 Oct 2010
hari last bekerja.haha cepat sangat masa berlalu. macam baru semalam je balik kampung tengok rumah mak ayah.jumpa sidia. ahh..rindu lagi. mommy cam mana ni? orang rindu la. sampai sekarang masih tak boleh terima hakikat mak ngan ayah dah tak ada. sabar la wahai hati..

terasa cepat sangat minggu ni berlalu. makan.tido.pergi kerja.balik kerja.lepak kedai mamak. huh. esok nak pergi ayer hitam, teman my roomate beli doorgift untuk wedding day dia. bulan dua ni majlis dia. then sorang lagi roomate bulan tiga ni. then nampak gaya nya kena cari rumah barula sebelum they all keluar. ke patut ai cari rumah kelamin haha.. then ahad ada wedding lagi dekat kota tinggi. actually ai hanya memenuhi jemputan seorang kawan yang baru je kenal. tebang jugak la ringgit malaysia sebab beli hadiah..ai ikhlas okeh, ai mesti berbangga nanti bila dia pakai barang yang ai beri.hihihi.

susahnya duduk jauh dengan buah hati ni. cuti pun tak dapat nak keluar sama. bila dia cuti, saya kerja. bila dia kerja saya cuti. jeles okeh dengan kawan2, my rumate semua. makan malam dengan tunang, keluar shopping dengan tunang, potong rambut dengan tunang, kira semua perkara buat dengan tunang la.. kang saya komplen ngan encik bf kang mula la dia bukak cerita lain. malas nak layan aku la tu!

n... huwaaa my demn fren nak tunang dah.. she ask to sponsored bunga telur from me.. so esok bole la mulakan aktiviti menservey bunga telur n hantaran for her makeup.. taknak mekap lain, nak kryolan je.haha demand betul kawan aku sorang nih.. xpe, saya sanggup buat apa sahaja yang terbaik untuk awk.. love u!

p.s: minggu yang sarat dengan rindu

No comments: